Ahad, 24 April 2011

VIDEO SEKS ANWAR .. SAKIT BELAKANG ALJUBURI MUNCUL LAGI.

1.  Rakan-rakan JS mengkhabarkan kepada JS sejak 3 hari lalu bahawa Aljuburi kini berlakon sakit belakang lagi, Mungkin pembedahan plastiknya gagal di London dan cubaan untuk mengempiskan perutnya turut gagal. Lakonan sakit belakang Aljuburi selama ini tidak pernah gagal meraih simpati orangramai. Cuma JS agak hairan kenapa akhir-akhir ini sebelah tangan Kak Wan Jijah sering kelihatan bersarung ? Sungguh misterius.


2. Manakala menurut rakan JS, si Badut Rakyat dalam entri terkininya aziz-bari-membongkar-rahsia-anwar mengatakan bahawa Aziz Bari membuat  Fair Comment mengenai keresahan sebilangan besar pemimpin-pemimpin PKR terutama di Bukit Bintang mengenai Aljuburi dan kembali membuat kenyatan-kenyataan pedas terhadap kepimpinan Hj Hadi yang seringkali di sebutnya sebagai Liabiliti kepada PAS.


3.  Nik Ajih pula mempertahankan Hj Hadi dengan membalas . " “pada saya, menukar pemimpin hanyalah apabila jika pemimpin tersebut melanggar syariat Allah SWT.”  Hj Hadi pula mengeluarkan kenyataan seperti berikut. :“Jika ada pencalonan diterima pemimpin lain untuk menentang (saya), saya sendiri amat mengalu-alukannya kerana saya bukan mahu menjadi pemimpin selama-lamanya.Saya sendiri sudah berumur dan memerlukan barisan pelapis,”

4. Demikianlah campurtangan politik Aljuburi dalam PAS sehingga menimbulkan banyak persepsi negatif yang hairannya adakah Aljuburi turut campurtangan dalam pemilihan pemimpin bila DAP membuat Pemilihan semula?

Aljuburi nak jadi Adiwira tapi dia ini hanya layak jadi Hero dalam filem porno sahaja. Dia sudah kehilangan intergriti dan kewibawaan malah ada desas-desus mengatakan bahawa kepimpinan Aljuburi kini giat dipersoalkan oleh ahli-ahli PKR yang mendesak beliau meletak jawatan. Apakah ini benar?



1 MALAYSIA nak tahu mana jam OMEGA?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...