Khamis, 21 April 2011

VIDEO SEK ANWAR SAH ! PAKAR KOREA SELATAN AKUI PELAKUN HANDALAN DALAM VIDEO SEKS ALJUBURI MIRIP PELAKON TERKENAL ALJUBURI.


1.   GEMPAR ! memang gempar, pakar Korea Selatan menggunakan kaedah canggih dikenali sebagai BIOMETRIK bagi mengenalpasti pelakon lelaki handalan dalam video seks Aljuburi. Menurut kajian mereka dan berdasarkan kepada kaedah BIOMETRIK , ciri-ciri dan susuk tubuh pelakun lelaki dalam video tersebut amat sepadan dengan ciri-ciri BIOMETRIK ALJUBURI.

2.   Berikut dilampirkan lapuran berkenaan yang di petik dari blog PapaGomo korea-selatan-sahkan-pelakon-porno.

KUALA LUMPUR: Sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan yang menganalisis rakaman video seks seorang lelaki didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan wanita dipercayai warga asing, mendapati pelaku dalam rakaman itu sepadan dengan Ketua Pembangkang berkenaan berdasarkan perincian saiz tubuh beliau dalam rekod polis. 
Keputusan analisis visual dan teknikal video berkenaan diperoleh oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April. - BHarian
3.  Papagomo kata SAMBUNGAN VIDEO PENUH bakal diledakkan !

APA PULA ALASAN BAHLOL YANG BAKAL DIBERIKAN OLEH PEPUAK BEBAL ALJUBURI BAGI MENAFIKAN PENEMUAN KAEDAH BIOMETRIK OLEH PAKAR KOREA SELATAN PADA KALI INI ? PAKAR KOREA SELATAN ITU JUGA PARTI KOMPONEN UMNO ? ALAT UMNO ? JANGAN MUNAFIK DALAM HAL INI ! -Kata ALJUBURI. KITA TENGOK SIAPA YANG KENA !!1.


1 MALAYSIA ganyang PKR!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...