Selasa, 19 April 2011

PEMILIHAN PAS BULAN JUN. SUDAH TUKAR KA?

1.    PAS amat terkenal dengan bilangan paling ramai mempunyai pemimpin-pemimpin otai yang berusia emas mungkin kerana itu mereka sering memperjuangkan untung nasib kebajikan WARGA EMAS. Kini, tersebar meluas di serata internet untuk menukar pemipin PAS bernama Hj Hadi dengan muka wajah pemimpin berusia emas lebih lama daripada Hj Hadi sebagai Presiden PAS, bagaimana pula dengan Mahdewataraya Nik Ajih dan pemimpin-pemimpin lama lagi otai dalam PAS ? Hendak tukar Hj Hadi sahajakah? Mustahil, kerana selama ini PAS lah yang paling lantang berbunyi memuji pentadbiran KOMUNIS SOSIALIS DAP memberikan wang RM100 ringgit untuk sara hidup WARGA EMAS untuk setahun di sana atas alasan WARGA EMAS tak makan banyak kerana sudah tidak ada gigi hanya tinggal gusi. 

2.    Kembali kepada persoalan apakah yang sedang di buat oleh brader Nuar Aljuburi di LONDON pada masakini, menurut sumber-sumber yang dipercayai Aljuburi mempunyai 2 MISI JELAS : Pertama: Menjalani Pembedahan Plastik, Kedua : Mencari dan merayu dana daripada komuniti Finansial DI Kotaraya London. Kegiatan sampingan jangan tanya lah kan, sudah tentu brader kita itu turut hendak melegakan dan mengendurkan urat saraf lain selain menegangkan apa yang patut pada alat kelamin seksualnya. Di sana ada banyak "BUDAK KOPI'.

3.     Menyentuh sedikit mengenai kemenangan besar Barisan Nasional di Sarawak, ianya adalah merupakan usaha ' Pasukan' dan semua parti komponen Barisan Nasional. Tahniah buat mereka dan tahniah juga buat pengundi tegar komuniti Cina yang masih menyokong kuat BARISAN NASIONAL di bawah kepimpinan SUPP & SPDP. MAJU TERUS BERSAMA BARISAN NASIONAL !

1 MALAYSIA ganti DAPIGS!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...