Isnin, 7 Mac 2011

UMNO KEMBALI MUDA ! Sokongan Kaum Muda Memudakan UMNO


1. Betul lah kata orang tua, kalau nak MUDA letak nama MUDA atau PEMUDA akan sentiasalah muda. Jika itu tidak menjadi, maka berkawanlah dan mendekati orang-orang MUDA, niscaya SENTIASA TAMPAK MUDA DAN BERTENAGA asalkan jangan mengatai dan KAWIN MUDA melainkan jika dah memang takdir jodohnya begitu tapi jangan dijadikan alasan selalu, nahas. 

2. UMNO kembali bertenaga dan nampak MUDA kerana sokongan kaum muda mudi yang akhir-akhir ini meberikan impak besar kepada kemenangan BARISAN NASIONAL di 4 PRK, GALAS, TENANG, KERDAU dan MERLIMAU.

3. Dakyah jahat DAPIGS hampir saja membuat ramai orang terpedaya bahawa kaum muda mudi menyokong pakatan toghut haram bejadah. Namun kebenarannya ialah sokongan kaum muda mudi ini kembali kepada BARISAN NASIONAL.

4. Para pemimpin UMNO dan BARISAN NASIONAL semakin menyedari peri pentingnya kaum muda mudi ini sebagai kesinambungan kepada jangkahayat dan penerusan warisan perjuangan yang masih belum selesai ini.

5. Bawalah dan angkat kaum muda mudi ini setinggi-tingginya dan didiklah mereka menjadi pewaris dan pemimpin di masa depan dan didiklah mereka dengan nilai-nilai agama serta menjadi profesional dalam serba serbi sehingga umur matang mereka pada usia 40 tahun, Insya Allahu Ta'ala mereka bakal membawa kegemilangan dan kecemerlangan kepada MALAYSIA di tahun-tahun mendatang ini.

6. GENERASI MUDA PENGERAK KEMAJUAN. SAYANGI MEREKA DAN MEREKA MAMPU MEMBALAS KASIH SAYANG ITU. PERBANYAKKAN LAGI DANA DAN PROGRAM PEMBANGUNAN BELIA. MAJU BELIA MAJU NEGARA.



PEMUDA PEMUDI
HARAPAN BANGSA
PENGERAK NEGARA
PENJANA KUASA
TERPELIHARA AGAMA
PENYAMBUNG WARISAN 
TIDAK RUGI SEDIKIT JUA


DAHULUKAN RAKYAT
BERANI DAN BENAR
ALLAH BERSAMA UMNO/BARISAN NASIONAL
UMNO ITU ISLAM TULIN!
INGAT PAS INGAT TOGHUT KULTUS
INGAT PKR INGAT TOGHUT KULTUS DAJJAL AL MASIKH
INGAT DAPIGS INGAT TOGHUT KULTUS KOMUNIS CAUVINIS RASIS TEGAR



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...