Isnin, 18 Oktober 2010

BAJET 2011- Lelucon Anwar


BAJET 2011
(Lelucon Anwar)

BELANJAWAN NEGARA  bagi tahun 2011 telah dibentangkan dan menunggu perbahasan serta kelulusan di Parlimen. Dengarkata, pelawak politik tanahair si Anwar akan beraksi lelucon di Parlimen pada hari ini. Anwar disebut berkata akan membongkar satu persatu kepincangan Bajet 2011. Hari ini adalah hari yang dijanjikan oleh Anwar untuk berbuat begitu. Kita nantikan saja apakah lelucon yang bakal di bawa oleh Anwar. Kita pasti bahawa ianya akan menggelikan hati dan membuat kita tertawa. Mungkin pada kali ini Anwar 'menjanjikan' beribu-ribu kotak serta Surat Akuan bagi menyokong 'pembongkaran' nya.

Di laman sosial terkenal, para barua dan juak Anwar telahpun mendendangkan irama Bajet 2011 Bajet RM (Rosmah Mansur) tak kurang pula mengatakan bahawa projek pembinaan 100 tingkat sebagai membazir.Mafuz telahpun menjadi adiwira-mee segera dengan mempersoalkan kerajaan tidak prihatin kepada kakitangan awam kerana ketiadaan bonus.

Walauapa pun pecacai Pakatan Haramjadah katakan & Anwar mahu 'bongkar' kan yang pasti adalah mereka bakal menerima durian runtuh dari kenaikan gaji guru-guru KAFA, skim Rumah Pertamaku dan peluang-peluang pekerjaan di bawah PERMATA serta peruntukan RM70 juta bagi NGO-NGO.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...