Khamis, 29 Mac 2012

KALAU BUKAN YB UMNO GERENTI CALON PKR UNTUK PRU 13.

Agak lama jugak lah satu isu sensasi mengenai kononnya satu serbuan di buat pada jam 2.30 pagi di sebuah pusat maksiat dan kononnya seorang YB BN Melaka kantoi. Tapi tahukah anda tidak ada bukti kukuh mengenainya yang ditampilkan oleh para tukang fitnah pakatanista selain gambar sahaja ? Berikut adalah jawapan balas Rustam Ali KM Melaka mengenainya (errr harap-harap Rustam Ali sedar mengenai gambar yang dijadikan bahan asas kepada ramuan fitnah Pakatanista):-
KM Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam mencabar pembangkang supaya menunjukkan bukti menunjukkan ada wakil rakyat BN diperiksa polis ketika serbuan di sebuah pusat hiburan hujung minggu lalu.
Beliau turut meminta media sekiranya menyimpan sebarang maklumat atau rakaman foto dan video yang menunjukkan wakil rakyat terbabit berada di pusat hiburan tersebut dalam serbuan jam 2.40 pagi itu.
"Saya tidak menerima sebarang laporan pun seperti apa yang didakwa pihak pembangkang dan setakat ini tiada laporan polis dibuat.
"Dakwaan itu hanyalah fitnah yang dilontar pembangkang. Mereka memang suka membuat fitnah, padahal sebelum ini pun pembangkang pernah menuduh kita sebagai kafir," katanya hari ini.-MK

Bila menjawab tuduhan dan fitnah Pakatanista kena berhati-hati nanti kalau tersilap cakap mampu dijadikan bahan oleh Pakatanista bagi ftinah lain pulak. Memandangkan di fesbuk gambar tersebut tersiar. Cuma tak dipastikan samada ianya adalah kaedah superimposed atau tidak.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

2 ulasan:

pukimaq berkata...

Orang lain mana boleh ditangkap.Sayangku saja yang boleh ditangkap kerana melanggan Siam Doll di bang the cock.

Tanpa Nama berkata...

Abang Sayang KO NI BODOH MCM BABI.. TAK SEDAR DIRI.. MAK BAPAK KO LAHIRKAN KO TERSALAH.. SEPATUTNYA MATI DALAM TONG SAMPAH.. SEDARLAH.. ASYIK NAK BANGKANG JE.. BILA NAK MAJU..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...