Jumaat, 23 September 2011

ASTA LA VISTA ! PAPA GOMO DAH MULA STIM!

Bukan kerja lah ! Seot je Papa Gomo. Mentang-mentang dapat tengok aksi panas ZINA SIAM rambang bang Nuo, hambuih semakin stim plak Papa Gomo.


Oleh kerana, rakan-rakan cuma dapat angin-angin sempoi-sepoi bahasa maka yang lain turut teruja. Tak dapat tengok dan layan VIDEO ZINA SIAM rambang bang Nuo, maka the Unspinners menghangatkan suasana dengan video terbitan lokal. Pasai ZINA RAMBANG jugak.

Akhir zaman ini banyak betul kejadian ZINA. Macam dah takde malu plak umat Nabi Muhammad s.a.w. ini. 

Kemaluan ada tapi MALUNYA TAKDE!

Korang layan je la dulu .. jadikan iktibar klip ZINA RAMBANG.


Lepas itu jangan lupa istighfar banyak-banyak jangan buat onar plak cam saspek yang di tangkap polis dalam kes cubaan rogol dan bakar remaja. Ingat-ingat Allah swt bebanyak. Tak tahan sangat balun isteri sendiri. Sendiri mao ingat.

TEPUK DADA TANYA IMAN!



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...