Khamis, 22 September 2011

ABNG NUO SEMAKIN TENSION.

Segala amalan dalam ISLAM jangan di buat main-main atau dilakukan dengan ada maksud selain beribadat kepada Allah swt. Lain halnya dengan bang Nuo dan puak PAS. Solat Hajat, al Qur'an dan Hadis jadi mainan politik mereka.

Segala Solat Hajat yang PAS dan bang Nuo lakukan akhirnya kembali ke muka mereka sendiri. Apa yang mereka dapat? Keaiban dan kemaluan yang amat mengaibkan berkali-kali.

Lihat sahaja apa yang berlaku dan terjadi dalam Kes Prima Facie bang Nuo meliwat Saiful baru-baru ini. Bukan saja saksi-saksi pakarnya didapati bukan pakar malah menjadi bahan lawak jenaka dalam mahkamah oleh orang awam dan hakim sendiri. 

Itulah, dulu mereka kutok dan buat lawak pasal Saiful , mahkamah dan proses mahkamah. Sekarang ini mereka pula menjadi bahan lawak dan ditertawakan. RASAKAN!

TEPUK DADA TANYA IMAN!


2 ulasan:

Sahabat Malaikat berkata...

Ketahuilah bahawa setiap makhluk dimuka bumi ini akan dihisab oleh Allah S.W.T. *Termasuklah yang sering menulis tentang keaiban orang lain

janganlah kita sibuk mencari kesalahan orang.Kalau kita sendiri masih melakukan kesalahan.Kita semua adalah manusia biasa dan tidak pernah terlepas daripada kesalahan.

Allah itu adalah Penerima Taubat dari Hamba-hambanya yang ingin benar-benar bertaubat

JAS SALLEH berkata...

Inilah yng baru aku kata tadi.. agama Islam dijadikan bahan politik oleh makhluk seeprti kamu

Apakah kamu berfikir bahawa kebenaran itu ada pada kamu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...